"May your choices reflect your hopes, not your fears."

– Nelson Mandela

Welkom op deze reis naar je eigen, unieke identiteit als ondernemer!

Stel je voor dat je zou kunnen ondernemen vanuit je authentieke, mooiste en krachtigste zelf. Hoe zou dat er dan uitzien? En wat zou je aan je klanten en aan de wereld willen vertellen?

Het zijn geen eenvoudige vragen waarop je zomaar een antwoord vindt. Maar het zijn wel zeer belangrijke vragen. Want uit je authenticiteit handelen en spreken helpt je om in oprechte verbinding te treden met de wereld rondom je, en dus ook met je potentiele klanten. Wij, als klant en als mens, willen echt contact met mensen en met bedrijven. Mensen doen zaken met mensen.

Wie ben jij dus, als ondernemer? En wat is jouw ‘personal brand’ waaraan mensen je kunnen herkennen?

Een krachtige personal brand neerzetten heeft veel voordelen. Het vertelt anderen wie je bent, wat je doet, wat jou anders maakt, hoe jij waarde creëert voor anderen en wat men kan verwachten wanneer men zaken doet met jou. Het beïnvloedt ook hoe anderen jou ervaren. En het zorgt ervoor dat jouw potentiële klanten je zien als de oplossing voor hun probleem.

In dit 3-delig traject brengen we je terug naar je essentie om van daaruit jouw persoonlijke ‘brand’ op te bouwen.

Module 1

https://www.dialogisch.be/wp-content/uploads/2019/05/you-500x500.jpg

Het begint bij "waarom?"
Tijdens deze module krijg je dieper inzicht in je waarden, drijfveren en voorkeuren als persoon en ondernemer. Op een creatieve manier brengen we in kaart waar het voor jou echt om draait.

Duur: eigen tempo / huiswerk
Resultaat: 

  • Een duidelijk antwoord op de vraag “waarom?” (Je persoonlijke “why” zoals Simon Sinek het stelt.)
  • Fundamenten voor jouw personal brand

Module 2

https://www.dialogisch.be/wp-content/uploads/2019/05/nick-karvounis-625075-unsplash-500x500.jpg

Jouw ideale klant.
In deze module beantwoord je de vraag: wie is mijn ideale klant? Op een creatieve manier brengen we die persoon in beeld. Zijn/haar persona, werkdag, uitdagingen en voorkeuren. We brengen ook in kaart wat jij deze persoon te bieden hebt.

Duur: eigen tempo / huiswerk
Resultaat: 

  • Een duidelijk beeld van jouw ideale klant, zijn/haar noden en hoe jij daaraan beantwoordt met jouw product/diensten.

Module 3

https://www.dialogisch.be/wp-content/uploads/2019/05/werk_voorstel_favouriet-500x500.jpg

We brengen alles samen.
Module 3 bestaat uit 3 coaching sessies van 2 uur elk.

  • 1ste coaching sessie:
    Tijdens deze sessie overlopen we alles wat je in module 1 hebt gemaakt en puren we dit uit tot je een duidelijk beeld hebt van waarvoor jij staat als ondernemer.
  • 2de coaching sessie:
    We kijken naar wat jouw ideale klant nodig heeft en wat jij te bieden hebt. Zo zorgen we ervoor dat er een ‘match’ is tussen jouw aanbod en je klant.
  • 3de coaching sessie:
    Tijdens deze sessie finaliseren we je “elevator pitch”. We vullen ook jouw persoonlijk brand ‘template’ in. Deze bevat alle elementen van jouw persoonlijke brand netjes op een rijtje.

Prijs: 1,695 euro (excl. BTW).*

Dialogisch is geregistreerd dienstverlener voor de kmo-portefeuille. Dit betekend dat je als KMO een subsidie kan aanvragen voor de diensten die we aanbieden op vlak van advies, opleiding en coaching. Ben je de zaakvoerder van een KMO (kleine of middelgrote onderneming), beoefenaar van een vrij beroep of ben je zelfstandige of zelfstandige in bijberoep, dan kom je ook in aanmerking voor de kmo-portefeuille.

Ons erkenningsnummer voor opleiding is DV.O225337
Ons erkenningsnummer voor advies is DV.A225338

*Deze opleiding kan ook via loopbaancheques. Contacteer petra@dialogisch.be voor meer info.